Fortfarande mörker!

Det går inte en sekund utan att jag tänker på dig!

Vad gör du nu? Är du ensam? Tänker du ens lite på mig?! Saknar du mig så som jag saknar dig?! Kommer du tillbaka denna gång?

Vet inte ens om jag vill ha dg tillbaka....... inte efter det du gjort (igen)!

Kan ändå inte sluta tänka på dig och undra vad som fick dig att ändra dig...... igen!

Tyckte ju så himla mycket om dig! Var helt över öronen förälskad! Det gör så ont att erkänna det. Nu kommer tårarna igen!

Fan ta dig!

Kom tillbaka, jag gör vad som helst för dig! Eller kanske inte.....

Vill att du ska vara lika ledsen som jag. Jag kan inte sova, inte äta.

Tänker på den bästa natten. Den i helgen. Då vi tände ljus och älskade. Då du frågade mig om jag var din! Nä, tydligen är jag ju inte din, inte heller du min.

Hur tänker du?

Borde ha lyssnat på alla er som sa att jag skulle bli sårad!

Känner mig så dum! Men mest sårad!

image1


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Galnalillaflickan

33-årig tjej, mamma till pojke född november 2012, sambo. Glad, snäll och rolig! Här kan ni läsa om mitt liv!

RSS 2.0