SVEK

Känner mig så arg på dig!

Hur fan kunde du göra så? Visst vi var inte ihop men du betedde dig som så, fick mig att tro att det var mer än det egentligen var.........det är fult att luras!

Allting börjde med en oskyldig puss i september. Jag sa att jag ville ha dig men då sa du:

-Jag skulle aldrig ta en polares brud!

Jo, tjena! Det skulle du inte va! Det gick nån timme och vi hade sex hemma hos mig!

Efter det har det bara rullat på........ Vi har haft sex några gånger (det betydde nåt för mig iaf).

I fredags/lördags så fick jag sitta i din famn (fastän många som känner min sambo), du höll min hand, kysste mig offentligt!

Varför ljög du?! Om du hade varit ärlig hade allting varit mycket lättare! Man säger inte först att man vill för att sedan ångra sig nästa sekund!

Vill skrika!!!!!!!! Jävla idiot! Dra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Galnalillaflickan

33-årig tjej, mamma till pojke född november 2012, sambo. Glad, snäll och rolig! Här kan ni läsa om mitt liv!

RSS 2.0