DRYGIS!

Sitter här och tänker hur mitt liv såg ut för exakt 8 mån sedan. Satt då här på jobbet, som då var en fredag, och längtade till kvällen. Jag och syrran skulle nämligen gå ut och parta.

Eftermiddagen började med att vi åkte hemåt och gick och shoppade nya smycken och dyl. Vi var förväntansfulla. Satte oss på den lokala pizzerian och tog ett antal öl för att sedan gå hem och göra oss i ordning. Den dagen regnade det massor! MASSOR! Väl i ordning gick vi tillbaka till pizzzerian där vi träffade en del folk vi kände och åkte sedan ner till stan efter en stund.

Ute på krogen var det inte lika kul, min syster var upptagen med sitt och jag var mest själv. En stund senare bad jag två killar vakta min öl då jag skulle på toa och sedan röka. När jag kommer tillbaka var syrran fortfarande upptagen så jag börjar prata med "ölkillarna". Den ene var ganska tyst medan den andre var mest dryg (som jag minns det). Tråkigt. Men hur som helst pratade vi en hel del, kommer ej ihåg om vad p g a alkoholen. Den dryga av killarna följde med mig hem och idag är han min pojkvän!!!! Han är helt underbar! LOVE HIM!

KRAM



Kommentarer
Jenny

Så det kan gå... hi hi...

Tur att han följde med dig hem den där kvällen för 8 månader sen... he he...

2008-08-07 @ 15:49:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Galnalillaflickan

33-årig tjej, mamma till pojke född november 2012, sambo. Glad, snäll och rolig! Här kan ni läsa om mitt liv!

RSS 2.0