Året som gått

Det började riktigt bra. Firade nyår med min kära älskling. Vi var hos hans kompis och käkade god mat, sedan gick vi ut på stan och tittade på fyrverkerierna.

JANUARI

Förflöt hemma hos älsklingen i hans lägenhet. Hade ingenstans att bo. Det var en mysig tid. Många kramar och pussar blev det!

Inte var det så mkt snö men kommer ihåg att det var ganska kallt. 

FEBRUARI

Sökandet efter egen lägenhet tog fart.



Hittade denna lilla etta och flyttade in i mitten av februari.

Några veckor senare var det inflyttningsfest.



Sakerna på plats.

MARS

Vi hälsade på mina föräldrar uppe i norr. Det var första gången älskligen träffade dem. Allt gick bra!
Hann även med en sväng till Östersund till lillesyrran.


APRIL

Då blev det kryssning med syrran, hon träffade sin älskling på den kryssningen. Vi hade kul.

MAJ

Syrran och jag for till Turkiet. Marmaris. Så härligt!





Längtar tillbaka när jag ser dessa bilder!

JUNI

Dags att åka till älsklingens föräldrar för första gången. Det var trevligt. Vi firade 6 månader tillsammans.



JULI


Innebar semester. Hade dock ingen hel vecka men lite strödagar. Vi var hos älsklingens föräldrar och syrra. Var hemma här i stan. Slappade och så.



Hann med Skansen också.



Ett besök till domkyrkan i Uppsala gjordes också.

AUGUSTI

Köpte hamster. Morris.



Lillesyrran var på besök. Vi hade roligt.
Blev dock sjuk i denna veva och var sjukskriven rätt så länge.
Slutade dricka och började gå hos kuratorn. Livet var tungt.

Älsklingens födelsedag.



SEPTEMBER



Syrran och jag fyllde år.

Firade med hockey i Scaniarinken. Finland vann!!



OKTOBER

Deltidssjukskriven. Bio med älsklingen och massa mys.

Planeringsdag med jobbet hanns med.



NOVEMBER

Började arbeta heltid och livet kändes mycket bättre.

Var till älsklingens pappa. Mest hemma. Längtade till jul.


DECEMBER

Firade ett år tillsammans med älsklingen.



Vi förlovade oss. KÄRLEK!

Glöggmys!



Julmarknad.



Julen.



Det var 2008 i korthet.

Har varit med om massa trevligheter och känner mig i det stora hela nöjd!
De tråkiga sakerna som hänt får jag försöka leva med och gå vidare.
Det kommer att gå bra, har ju min älskling!

GOTT NYTT ÅR!

2009 kommer att bli riktigt bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Galnalillaflickan

33-årig tjej, mamma till pojke född november 2012, sambo. Glad, snäll och rolig! Här kan ni läsa om mitt liv!

RSS 2.0