Jul jul, strålande jul

Räknar dagar nu. Det är inte alls länge kvar till julafton och det känns riktigt roligt.

Undrar hur det blir att fira första julen med älsklingen, är inte orolig, det kommer att gå bra och blir säkert riktigt skoj.

Jag tror att han kommer uppskatta mina julklappar. Är riktigt nyfiken på vad han har köpt till mig.

Det trevligaste blir nog ändå att vara tillsammans och bara ta det lugnt. Kommer att ta med mig min dator, böcker och korsordstidningar så att man har något att göra.

Fortsatt trevlig helg!





GOD JUL!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Galnalillaflickan

33-årig tjej, mamma till pojke född november 2012, sambo. Glad, snäll och rolig! Här kan ni läsa om mitt liv!

RSS 2.0