Ingen är som du!

Inte kunde jag ana att mitt liv skulle se ut så här idag. Allting har gått så fort, ibland känns det som att man inte riktigt hänger med. Det mesta som händer nu är positivt så jag ska inte gnälla men det känns som att jag behöver en paus, om så bara en halv idag, och bara tänka och reflektera över allt son händer. Är rädd att jag inte ska komma ihåg den här tiden, den lyckligaste på LÄÄÄÄÄÄÄÄNNNNNNGGGEEE, om jag inte tar mig den tiden.

PUSS F!!!! TACK för din kärlek! Önskar ALLA fick uppleva denna känsla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Galnalillaflickan

33-årig tjej, mamma till pojke född november 2012, sambo. Glad, snäll och rolig! Här kan ni läsa om mitt liv!

RSS 2.0