Det är väl det man gör när man är ihop!

Så var den här underbara helgen över! Har haft det fantastiskt roligt. Vi har hittat på så många mysiga saker!
Du är så snäll och rar. Igår kväll blev jag ledsen och började gråta. Då kramade du om mig och frågade varför jag var ledsen.
Det är svårt att förklara varför jag började gråta men en anledning är att jag har så svårt att förstå att du är så snäll mot mig. Du är så kramig och säger så snälla saker hela tiden, du visar att du bryr dig! Är inte van vid det! Då sa du: - Är det inte så det ska vara när man är tillsammans? Att man kramas och pussas?
Jo, det tycker jag med men är ju inte allför van vid att någon visar så mycket att den bryr sig!
TACK för att du finns! Älskar dig! Du är underbar F!

Ha en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Galnalillaflickan

33-årig tjej, mamma till pojke född november 2012, sambo. Glad, snäll och rolig! Här kan ni läsa om mitt liv!

RSS 2.0