Vill gråta!

Undrar varför jag känner mig så nere idag. Kan det vara för att jag berättade för dig om det som hänt innan, att jag försökt ta livet av mig. Trodde i morse att du skulle ta avstånd från mig men du sa att du tänker vara ihop med mig i a f! Så glad över att du reagerade så.

Eller mår jag dåligt för att jag tänker på dig. Vill inte att du ska må dåligt. Jag har det ju bara nu.

Vet inte varför jag känner mig så gråtig idag. Längtar till ikväll när vi ska ses igen. Vet inte riktigt hur jag ska klara mig tills dess......

Är på jobbet men känner att tårarna är nära.............

Älskar dig F! Tack för att du finns för mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Galnalillaflickan

33-årig tjej, mamma till pojke född november 2012, sambo. Glad, snäll och rolig! Här kan ni läsa om mitt liv!

RSS 2.0