Sårad och ledsen!

Känner mig sårad och ledsen p g a dig. Trodde inte att det skulle göra så. Varför var du tvungen att berätta för henne, hon av alla personer? Du vet ju vad jag tycker om henne (fast har väl egentligen ingen anledning till att inte tycka om henne), det här gjorde ju inte saken bättre.
Du vet att jag skäms över det jag gjort, att det är jobbigt som fan, vill inte att fler ska veta om det!!!
Igår kväll var jag så ledsen och arg, det känns ändå lite bättre nu men inte riktigt bra!

Ilskan kommer att gå över och det blir bra igen, lovar, men just nu känns det inte så bra.

ÄLSKAR DIG TROTS ALLT!

(ni som inte förstår vad detta handlar om behöver inte ens fråga!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Galnalillaflickan

33-årig tjej, mamma till pojke född november 2012, sambo. Glad, snäll och rolig! Här kan ni läsa om mitt liv!

RSS 2.0