VILKET TJAT!

Har fått höra av några stycken att jag bara tjatar om min älskling här på bloggen! De har undrat om jag inte har något annat att skriva om.....

Så här är det: Jag har massa saker som jag skulle kunna skriva om, mitt intresse för böcker, musik, heminredning m m men den som betyder mest för mig just nu är F (kan dock erkänna att det kan bli mycket skrivande om honom)!

Ska försöka variera mig lite men större delen av denna blogg kommer ändå att handla om honom!

KRAM PÅ ER ALLA SOM LÄSER!


PS! Mer roliga förslag på vad man kan göra i midsommar önskas!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Galnalillaflickan

33-årig tjej, mamma till pojke född november 2012, sambo. Glad, snäll och rolig! Här kan ni läsa om mitt liv!

RSS 2.0