Kärleksdagen!

Här kommer några fina dikter som jag hittat på internet:

Aldrig älskade jag dig så djupt som när jag höll på att mista dig.


Aldrig trodde jag att någon skulle förstå
Aldrig trodde jag att någon skulle lyssna
Aldrig trodde jag att någon skulle bry sig
Aldrig trodde jag att det fanns någon som du!



Kärleken kommer och kärleken går, ingen kan tyda dess lagar.
Med dig vill jag följa i vinter och vår och all min levnads dagar.
Mitt hjärta är ditt, ditt hjärta är mitt och aldrig jag lämnar det åter.
Min lycka är din, din lycka är min och gråten är min när du gråter.



Mitt hjärta det bankar när jag hör dig.
Mina läppar formas till ett leende när jag tänker på dig.
Mina ögon blir tårfyllda när jag tänker på dig.
Känslan av att vi funnit varann gör mig varm.
Och när telefonen ringer hoppas jag det är du.

(The Lonely Wolf)

ÄLSKAR DIG F!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Galnalillaflickan

33-årig tjej, mamma till pojke född november 2012, sambo. Glad, snäll och rolig! Här kan ni läsa om mitt liv!

RSS 2.0