Ledsen och arg!

Har varit sjuk i några dagar. Feber och ont i tanden p g a inflammation. Inte kul.

Nu känner jag mig nere och riktigt ledsen. Jag och F bråkade idag. Har aldrig sett han så arg innan. Det trista är att vi bråkade om en skitsak. Känner mig sårad och ledsen. Borde inte göra det men kan inte låta bli. Nu är han på jobbet och jag messade att jag ville vara i fred och tänka, vill inte att han hör av sig. Men nu saknar jag honom och skulle vilja prata med honom......

Varför ska livet vara så komplicerat? Älskar ju honom!

PUSS F!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Galnalillaflickan

33-årig tjej, mamma till pojke född november 2012, sambo. Glad, snäll och rolig! Här kan ni läsa om mitt liv!

RSS 2.0