Kyrkan

Var nyss i kyrkan här på sjukhuset där jag jobbar. De har en bok där man får skriva. Läste vad patienterna skrivit. Det var mycket fina saker. En del tackade för att de levde, en del tackade för all kärlek. Jag tänkte då själv på mitt liv och min omgivning. Skulle därför vilja tacka för följande:

Tack för all underbar kärlek och allt stöd min älskade F!

Tack mina syskon för att ni finns, kul att prata med er! Lycka till med kärleken båda två!

Tack mina vänner för att ni är så snälla!

Tack för mitt arbete och mitt hem!

Tack mamma och pappa för att ni finns! KRAM! Saknar er!

Tack för att jag äntligen börjar må bra igen!

Är lyckligt lottad!

Vad är ni tacksamma för?!




Kommentarer
Liisa

Jag är tacksam över att du finns syster min. .

2008-11-17 @ 15:59:02
Leena

Jag är tacksam för att du finns och för all hjälp jag får av dig!

2008-11-18 @ 08:18:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Galnalillaflickan

33-årig tjej, mamma till pojke född november 2012, sambo. Glad, snäll och rolig! Här kan ni läsa om mitt liv!

RSS 2.0