Jag är vacker!

Idag känner jag mig fin och älskad! Livet leker!

Ingenting är så underbart som att somna tillsammans med min älskling! Känner mig trygg och älskad då! Han brukar alltid hålla om mig, känns så härligt att höra hans andetag mot min hud!

Kan inte i ord beskriva hur lycklig han gör mig, hur glad jag är över att han är min.

För 10 månader sedan exakt så vaknade vi två hemma hos mig och jag kunde inte ana att vi fortfarande än idag skulle vara tillsammans! Tänker tillbaka på hur gullig han var då i soffan när han pussade på mig!

Älskar dig F!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Galnalillaflickan

33-årig tjej, mamma till pojke född november 2012, sambo. Glad, snäll och rolig! Här kan ni läsa om mitt liv!

RSS 2.0