Lördag

Har precis ätit frukost. Det blev baguette med härlig yoghurt. Det var nämligen lillesyrran min som hade så god youghurt från Valio som jag blev förälskad i. Jag köpte dock den med jorgubbssmak. Smakar precis som mjukglass.

Snart är det dags för tvättstuga ,har inte riktigt skött mig på den fronten på ett tag.

Senare idsg skall vi ev lämna bort en av mina hamstrar, känns lite vemodigt men helt ok.

Ska även hinna med lite städning här hemma, älskligen skall ju iväg och fixa med bilen, då får man passa på. Städar bäst när jag är själv.

Hörs senare!

KRAM KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Galnalillaflickan

33-årig tjej, mamma till pojke född november 2012, sambo. Glad, snäll och rolig! Här kan ni läsa om mitt liv!

RSS 2.0