Ensam på flera sätt!

Idag är det måndag och jag är kvar själv på arbetet. Kort om folk idag. Känner mig lite trött trots en lugn och avkopplande helg. Vi var och badade i lördags, riktigt kul.

Nästa vecka bär det av mot Paris, ser verkligen framemot det! Längtar!

Fr o m idag arbetar älsklingen kväll i 5 veckor framåt, inte lika kul det. Får försöka hitta på saker att göra om kvällarna. Tycker att det är mysigt att vara hemma själv ibland men kanske inte varje kväll i 5 veckor. Dock är han ledig på fredagarna så då ses vi ju efter att jag slutat jobba.

Hoppas allt är väl med er!

KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Galnalillaflickan

33-årig tjej, mamma till pojke född november 2012, sambo. Glad, snäll och rolig! Här kan ni läsa om mitt liv!

RSS 2.0