Svininfluensan

Var med om en rolig sak på pendeltåget i morse.

Sitter i en ganska halvtom vagn. Har min väska på sätet bredvid (det fanns många lediga sittplatser). Helt plötsligt rusar en medelålders man in och skall prompt sitta där jag har min väska. Jag hinner knappt ta undan den förrän han har sin bak på sätet.

Tittar på honom och ser att han har munskydd och bomullshandskar!

Eftersom jag var smått irriterad över hans framfusiga sätt så börjar jag hosta lite på skoj för att se hur han reagerar.

Hinner inte hosta mer än 2 ggr förrän han flyger upp från sätet och går och sätter sig så långt han kan från mig!

Lite roligt är det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Galnalillaflickan

33-årig tjej, mamma till pojke född november 2012, sambo. Glad, snäll och rolig! Här kan ni läsa om mitt liv!

RSS 2.0