Mina nummer

Liten genomgång av min telefonbok!

Har du pussat nummer 2?
Haha nej, min föra chef har jag inte pussat!.

Vad har du för relation med nummer 20?
Mamma-ledig arbetskamrat. Trevlig!

När ska du träffa nummer 30?
I sommar hoppas jag eller tidigare. Lillesyrrans ex, de är numera kompisar!

Är nummer 18 söt?
Ja,  det är min mamma! : )

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Har aldrig träffat henne. Det är min brevvän. Hon är trevlig och snäll.

Gillar du nummer 14?
Kundservice!

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Nej, det var evigheter sedan.

När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Om 2 veckor, det är min pappa!

Är du nära vän med nummer 23?
Ja, verkligen, det är mitt nummer!

Har du gått på bio med nummer 4?
Nej, en gammal kompis från gymnasiet.

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Har inte så många nummer, hi hi.

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Jag pratar inte med dem, det är banken.  

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?

Ja, har gjort det många gånger, det är trevliga Ellis från mitt jobb.

Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Vet inte riktigt, snacka massor hoppas jag!

Vad är det bästa med nummer 8?
Han är kompis till min första pojkvän. Trevlig kille.

Brukar du och nummer 16 träffas?
OFTA. Det är min tvillingsyrra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Galnalillaflickan

33-årig tjej, mamma till pojke född november 2012, sambo. Glad, snäll och rolig! Här kan ni läsa om mitt liv!

RSS 2.0