Summering av helgen

Denna helg har inneburit massor med vila.

Jag har hunnit med:

Långpromenad
Muffinsbak
Sminkning och fixande av syrrans frisyr
Mys vid TV:n
Sova
Långbad
Bloggning
Fotografering
Mys med hamstern
Mys med älsklingen



Igår kväll var jag inte så himla trött. Låg där bredvid älsklingen och tänkte på hur gullig han är. Gick ut på balkongen för en cigg. Satt där i kylan och funderade på hur lycklig jag är över att han kom tillbaka. Efter det kröp jag ner bredvid hans varma kropp och tittade länge på honom. Sov sedan gott hela natten.

KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Galnalillaflickan

33-årig tjej, mamma till pojke född november 2012, sambo. Glad, snäll och rolig! Här kan ni läsa om mitt liv!

RSS 2.0