Verandan

Sitter här på verandan hos älsklingens mamma och känner mig lat. Alla andra håller på med något (F kapar buskar) och jag bloggar.

Älsklingens mamma har ett par underbara skor, vit/svarta träskor med rosetter på. Så söta! Vill ha!

Försöker jaga ifatt lill-katten men den gömmer sig bara.

Badade igår.







Det var kallt men uppfriskande. Kanske bad idag igen, ev fiske ikväll.

Det ärr härligt att koppla av men nu längtar jag efter att få komma hem och göra saker, behöver storstäda och då menar jag verkligen storstäda.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Galnalillaflickan

33-årig tjej, mamma till pojke född november 2012, sambo. Glad, snäll och rolig! Här kan ni läsa om mitt liv!

RSS 2.0