Vilka härliga minnen

På vägen hem från jobbet satt jag och lyssnade på musik. Det fick mig att tänka på alla låtar som man har speciella minnen till. Här är några låtar som är starkt förknippade med olika händelser. Så fort jag hör låten på radio t ex så tänker jag på följande:
 
 

Studenten! Denna gick på varenda skiva! Det var tider det! 11 år sedan!
 

Flytten till Finland efter gymnasiet, denna gick varm i CD-spelaren!

Alanya, Turkiet, 2006! Cemali Bar, stora borgen bakom oss. Vågorna som rullade in från havet. Livet lekte! Ett av mina bästa minnen med syrran!


Denna låt lyssnade jag på om och om igen när jag drabbades av utomkvedshavandeskap för något år sedan. Tänkte att himlen nog hade en öppen dörr den natten

Denna låt lyssnade jag mkt på tiden precis innan jag träffade min älskling. Den natten han följde med mig hem gick denna på repeat. Kommer du ihåg F? ( :

Det var lite minnen! Både bra och dåliga. Undrar vad det är som gör att vissa låtar fastnar?


Kommentarer
felicia söder

Men som JAG tycker,:P Nice Blogg!:)

2009-07-22 @ 15:25:15
URL: http://feliciasoder.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Galnalillaflickan

33-årig tjej, mamma till pojke född november 2012, sambo. Glad, snäll och rolig! Här kan ni läsa om mitt liv!

RSS 2.0