Arg

Tänker på varför jag blev så arg på dig? Jag var trött, onykter, skamsen och ledsen. Hur många gånger bad jag inte dig sluta? Kommer inte ihåg allt men jag vet att jag kände mig förnedrad inför mina vänner och riktigt förbannad på dig.

Det jag gjorde var inte rätt men jag var väl ändå inte den som började bråka?

Blåmärken försvinner men det som gör ont i hjärtat verkar inte släppa.....

Känner mig förvirrad och ledsen.

Snart kommer du cykla förbi mig på väg hem.......... hem till dig och bort från mig......

GRÅTER!




Kommentarer
Leena

Hoppas det ordnar sig för er. Ni verkar ha trevligt med varann. Tänker på dig syrran! Kram

2009-06-30 @ 21:09:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Galnalillaflickan

33-årig tjej, mamma till pojke född november 2012, sambo. Glad, snäll och rolig! Här kan ni läsa om mitt liv!

RSS 2.0