Känner mig ynklig och ensam!

Sitter här hemma helt ensam (dock självvalt!). Känns som hela kvällen var helt onödig. Trots att jag har feber så gick jag ut med älsklingen, syrran och hennes pojkvän. Färgade håret och gjorde mig fin (hade klänningen som jag ville ha!). Ingen brydde sig! Känns helt bortkastat! Älsklingen var inte på festhumör, jag var nykter och syrran stack till ett annat bord (dock sa jag att det var ok, för det kändes så!). TRÅKIGT!

Så nu är jag hemma, var ute i nästan 2 timmar, och känner mig bortglömd och usel.

Febern känns dock ok, tänkte kanske städa lite trots att klockan snart är elva!

Ha det gott allihopa!

KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Galnalillaflickan

33-årig tjej, mamma till pojke född november 2012, sambo. Glad, snäll och rolig! Här kan ni läsa om mitt liv!

RSS 2.0