Varför blev det så här?

Har knappt sovit, trött som bara den. Ledsen och gråtig. Ensamt. Känner mig missförstådd och anklagad. Vet att jag har mina sidor som inte är alltför trevliga men försöker nu att jobba på dem.

Vill bara klargöra några saker:

Min mening har ALDRIG varit att kontrollera dig, litar på dig och vet att du älskar mig, bara MIG!

Att fråga om sms/vem som hälsar är INTE svartsjuka, det handlar om nyfikenhet och om att jag gärna vill vara en del av ditt liv och "veta" vad du har för vänner och dyl!

Ledsen att det blev så här............ Känns inte speciellt bra.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Galnalillaflickan

33-årig tjej, mamma till pojke född november 2012, sambo. Glad, snäll och rolig! Här kan ni läsa om mitt liv!

RSS 2.0