Mörker!

Sitter här i lägenheten, endast stjärnorna och ljusslingan är tända. Det är mysigt.



På balkongen brinner ett ljus. Känner mig glad och tacksam. Tacksam för att jag har ett hem som jag kan vara i och bli varm.

Idag är det varmt och trevligt i mitt hjärta. Känner mig omtyckt och fin.

Fick idag veta att jag inte får det jobb jag sökt, den gick till en annan mer meriterad. Känns helt ok ändå. Trivs där jag är.

Kvällen är fortfarande ung men tänkte nog lägga mig och läsa i den varma sängen.

Tack alla ni där ute som finns för mig! Älskar er alla fast på olika vis!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Galnalillaflickan

33-årig tjej, mamma till pojke född november 2012, sambo. Glad, snäll och rolig! Här kan ni läsa om mitt liv!

RSS 2.0