Fan vad jag är glad!

Känner mig på topp idag, IGEN!!

Igår messade jag en hel del med K! Han är häftig! Rätt lik Ola Rapace faktiskt, hihi! Känns fortfarande helt otroligt allt det här, kan inte förstå att det här händer.

Allt som händer i mitt liv kräver stort tålamod, känner att jag blir bättre och bättre på den biten faktiskt!

Är otroligt tacksam över att få finnas till idag. Tron på mig själv och min förmåga har aldrig varit större! Känner mig oslagbar. Livet flyter på och känner mig tillfreds!

Livet är inte alltid lätt men det är jag som måste se till att det blir rätt. I do not know where I am going, but I sure know where I have been!

Att blicka bakåt ibland får mig att inse att jag är lycklig, att jag har det mycket bättre nu. Lever ju trots allt!

ÄLSKAR livet!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Galnalillaflickan

33-årig tjej, mamma till pojke född november 2012, sambo. Glad, snäll och rolig! Här kan ni läsa om mitt liv!

RSS 2.0