Vad svårt det ska vara!

Funderar igen och igen. Tankarna snurrar runt. Fördelar och nackdelar sveper förbi. Varför kan jag inte bara bestämma mig?

En stunden har jag ont i magen och känner att jag bestämt mig för att i nästa sekund tvivla. Gör jag rätt?

Försöker minnas hur det var en gång i tiden? Klarar jag av det igen? Jag har dock förändrats och förmodligen har de andra också gjort det. Men jag har det ju så bra nu. Längtar dock efter en förändring och jag tror att det kan bli rätt så bra.

Funderar i några dagar till och sedan bestämmer jag mig om jag ska tillbaka till mitt gamla arbete!



Kommentarer
Torsteinmonica

Hello, This site is a brilliant idea!

2011-11-15 @ 10:59:32
URL: http://torsteinmonica.blogetty.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Galnalillaflickan

33-årig tjej, mamma till pojke född november 2012, sambo. Glad, snäll och rolig! Här kan ni läsa om mitt liv!

RSS 2.0