Länge sedan!

Det var väldigt länge sedan jag skrev sist. Var ju 2 veckor i Turkiet, en riktigt härlig semester hade vi. Mellan +37-42 grader i skuggan! VARMT!

Började jobba igen i måndags, känner mig trött men det är roligt att vara tillbaka på arbetet.

Det händer en del roligt i mitt liv nu. Känner mig otroligt glad men smått nervös och rädd. Vill ju att det ska bli bra. Tar det lugnt och ser hur det fortskrider men just nu känner jag mig väldigt glad!

Ska försöka skärpa mig och skriva lite oftare, saknar själv tiden då jag la upp bilder och skrev ofta. En skärpning får det bli!

Ikväll kommer min lillesyrra, kul och se henne igen.

Ta hand om er! KRAM KRAM KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Galnalillaflickan

33-årig tjej, mamma till pojke född november 2012, sambo. Glad, snäll och rolig! Här kan ni läsa om mitt liv!

RSS 2.0