Mår så bra just nu!

Känner mig på topp just nu. Oslagbar. Känns riktigt bra. Kom hem nyss från en power walk, känslan är underbar efteråt!

Den senaste veckan har varit händelserik. Mamma och pappa var här i slutet av förra veckan. Roligt. I lördags träffade jag en del vänner, bl a G som mådde bra nu. Men tyvärr drabbats av en del jobbiga saker men han skrattade och var vid gott mod! Blev så glad över kramen och grattiset! Han är härlig.

I söndags var jag hemma hos M & M. De är söta och VÄLDIGT trevliga. Det var mkt härligt med balkonghäng hos dem.

I måndags träffade jag K, hon är snäll. Tyckte dock synd om henne när hon berättade vad hon gått igenom de senaste månaderna, inte kul. Men hon klarar det här! Tillsammans ska vi klara det här!

Igår var jag hem till E i Stockholm. Han är härlig. Rolig och cool. Gick en promenad från Slussen till Söder. Det var trevligt att strosa i solen.

Idag träffade jag M, vi var och käkade i stan. Alltid kul och ses även om det kanske inte blir så ofta som man önskar. Men efter semestrarna ska vi nog se till att få till en träff.

GLAD och på topp!

PS! -22,5 NU!!!!! NICE!

Här har ni en kanonlåt:



Have no fear for tomorrow! ALLT ordnar sig, jag lovar! Framför allt lovar jag det för mig själv!

Ta hand om dej, du är unik!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Galnalillaflickan

33-årig tjej, mamma till pojke född november 2012, sambo. Glad, snäll och rolig! Här kan ni läsa om mitt liv!

RSS 2.0