Livet går vidare!

Känner hopp. Känner frihet. Känner mig ganska lätt om hjärtat!

Tänker inte nedslås och bli liggande i sängen igen. Tänker äta som jag ska. Gråta ska jag, men begränsat. Vara ledsen kommer jag att vara. Vilsen och rädd likaså.

Det som gör mig glad mitt i allt är att jag inte förlorat dig. Du finns ändå där som min vän! Det om någonting betyder massor för mig. Älskar dig som min vän!

Du har sårat mig mest på denna jord, tagit ifrån mig en stor del av mitt hjärta! Ändå är du den som funnits där mest för mig! Som betytt mest!

Nu går jag vidare och ser till att hitta nya minnen att glädjas åt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Galnalillaflickan

33-årig tjej, mamma till pojke född november 2012, sambo. Glad, snäll och rolig! Här kan ni läsa om mitt liv!

RSS 2.0