Nu kom gråten i alla fall!

Nu vet jag. Du berättade nyss. Du har träffat en tjej. Det gör ont. Inte så ont som jag trott men det svider. Vill ju att du ska vara lycklig men det känns tungt ändå. Har ju ändå anat ganska länge att du träffar någon men inte vågat fråga. Fega jag.

Började gråta när du var här. Vi pratade en del (eller jag pratade). Vi pratade om våran vänskap. Det känns bra att du fortfarande vill vara min vän. Du betyder väldigt mycket för mig! Du är fortfarande ett stort stöd. Är glad över att du vill fortsätta vara det.

Känner mig ganska lättad också för nu vet jag. Nu gäller det bara att fortsätta framåt även om det är tungt.

Livet blir nog ljust för mig också!

Sväljer gråten men det gör ont i magen. Ska INTE gråta! FAN!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Galnalillaflickan

33-årig tjej, mamma till pojke född november 2012, sambo. Glad, snäll och rolig! Här kan ni läsa om mitt liv!

RSS 2.0