Irriterad!

Har varit på så himla dåligt humör denna vecka. Irriterad på det mesta. Lite ledsen. Känner mig smått ensam.
Känner mig inte glad över någonting. Vet att jag har mkt att vara glad över men känner inte att jag är glad! Inte tidigare idag i alla fall!

Blir så less på att vara den som alltid hör av sig till alla. Börjar känna att om någon uppskattar mitt sällskap eller mig så får DE höra av sig först! ALLA har väl tid till att höra av sig och fråga hur det är?!?!?!

Var riktigt irriterad på vägen hem. Alla i SL-trafiken var puckon! Tänkte mer och mer på hur lite jag ska höra av mig till alla. När det var som värst plingade det till i mobilen, mess från K! : )

K gick nyss, vi hade trevligt. Han är ju rå-rolig!

Nu känner jag mig på mkt bättre humör!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Galnalillaflickan

33-årig tjej, mamma till pojke född november 2012, sambo. Glad, snäll och rolig! Här kan ni läsa om mitt liv!

RSS 2.0