Stiltje!

Händer inte speciellt mycket. I söndags blev jag bjuden på fina av min fina vän F! Vi har alltid så kul ihop! Gillar honom starkt! I måndags var han förbi här på fika.

Igår kväll var jag så trött, så trött. All övertid börjar ta på krafterna. Sov hela kvällen. Härligt att man är ledig i några dagar nu! Ska bli underbart skönt att få komma iväg till Finland!

Ikväll blir det pyssel här hemma, packa, betala räkningar, lacka naglar. Laga matlåda. Diska. Vattna blommorna. O s v.

Ha en trevlig midsommar allihopa! Ta hand om er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Galnalillaflickan

33-årig tjej, mamma till pojke född november 2012, sambo. Glad, snäll och rolig! Här kan ni läsa om mitt liv!

RSS 2.0