Välbehövlig ledighet!

Jobbar, jobbar, jobbar. Jobbar i några timmar till, för många timmar till. Sedan bär det av mot Silja Line för en tur till Finland. Ska bli riktigt trevligt!

Kommer att stanna i Finland över helgen, ska till bror min.

Det mesta i livet känns hanterbart och trevligt! Riktigt trevligt! Mår bra! Mycket bättre än förra midsommar, det är som natt och dag! Även om saker och ting inte riktigt är som jag önskar men jag har det bra.

Förra midsommar var fylld av ångest, en midsommar på finlandsfärjan som var så där. Kommer ihåg paniken jag kände inombords, sorgen som satt i bröstet konstant.

Idag ler jag och ser framemot denna midsommar.

Ta hand om er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Galnalillaflickan

33-årig tjej, mamma till pojke född november 2012, sambo. Glad, snäll och rolig! Här kan ni läsa om mitt liv!

RSS 2.0