Dreaming people!

Drömmar. Har många drömmar. Vissa går i uppfyllelse nu, andra inte. Ska dock inte klaga. Nöjd med tillvaron. Mycket nöjd.

Tänker tillbaka och känner efter. Hur fan har jag klarat mig? Var har jag fått styrkan ifrån? Styrkan till att fortsätta leva. En stor hjälp har varit musiken. Jag lyssnar så fort jag får tillfälle.

Har även fått styrka av alla omkring mig. De har alla varit ett stöd på sitt sätt. F med sitt skratt och sitt stora tålamod och den kärlek jag fått! E med sina galna kommentarer och sitt sätt att bry sig, trots allt! Han hade rätt! Mina systrar som lyssnat och tröstat. Mamma och pappa. Tjejerna på jobbet som är alldeles fantastiska. N på sitt sätt, sina SMS och telefonsamtal på fredagarna innan hemfärd till sin fru. M med sina uppmuntrande ord! P för sitt professionella stöd! Och nu K, han är härlig!

Är glad över alla som finns omkring mig. Är inte ensam! Känner mig omtyckt och sedd!

Livet är härligt! Känns att jag är på rätt väg, äntligen! Är den Anna jag vill vara!  

Mycket kärlek till er alla!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Galnalillaflickan

33-årig tjej, mamma till pojke född november 2012, sambo. Glad, snäll och rolig! Här kan ni läsa om mitt liv!

RSS 2.0