Härliga söndag!

Sov typ 14 timmar. SKÖNT! Var otroligt trött igår kväll. Idag är jag pigg. Har fixat hemma. Tråkigt väder men suttit en del på balkongen i alla fall.



Det är en underbar plats att vara på sommartid!

Har som sagt fixat här hemma. Allt är på sin plats nu. En tråkig sak gjorde dock att det inte riktigt gick lika snabbt som jag hade tänkt mig. Fick nämligen en trälåda på min ena stortå. Tror att den är bruten!



Det gjorde duktigt ont! Får ha högläge och bara hoppas att jag får på mig ett par skor i morgon.

Ikväll gäller det. Riktigt nervös. Skulle bli så otroligt glad om Finland vann! Nervöst och spännande!





Sitter och njuter av detta klipp så länge!

KRAM KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Galnalillaflickan

33-årig tjej, mamma till pojke född november 2012, sambo. Glad, snäll och rolig! Här kan ni läsa om mitt liv!

RSS 2.0