När är man hemma?

När kommer man hem egentligen? När man kan säga att man är i hamn? Jag vet inte. Det enda jag vet är att jag ofta känner mig hemma, känslan av trygghet och värme infinner sig.

Livet är en enda lång resa. Ett sökande. Jag letar fortfarande. Men tills jag hittar rätt tänker jag njuta av de saker som gör mig otroligt glad.



Solsken på balkongen, kaffe och hög musik i öronen! Det är väldigt härligt!

Resan fortsätter men det är skönt att jag inte är ensam. Har många människor omkring mig som betyder väldigt mycket, alla på sina sätt.

Tacksam och glad över de små sakerna. Ett oväntat SMS, mail. Gillar!



Solen som skiner ute och i mitt sinne! Mitt hem som jag trivs i.

Tanken på resan som förhoppningsvis blir av i sommar! LÄNGTAR!



Livet blir faktiskt vad man gör det till!

Idag väljer jag att skratta och le! TACK ni som förgyller mina dagar!

Jag har inte allt jag önskar mig men är så nöjd jag kan bli för tillfället!

All kärlek till er där ute! Ta hand om er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Galnalillaflickan

33-årig tjej, mamma till pojke född november 2012, sambo. Glad, snäll och rolig! Här kan ni läsa om mitt liv!

RSS 2.0