Idag gäller det!

Idag är det möte på jobbet. Känner mig nervös. Möte om att bl a jag mobbar. Känns otroligt kränkande att bli ansedd som en mobbare. Jag är INTE det! Hoppas dagen slutar väl! Helgen har varit ganska rolig. Den slutade dock inte som jag önskat! Träffade dig i lördags igen. Du är så fin. Men lite svår, i lördags i alla fall. Du ringde dock igår. Saknar, saknar. Hade egentligen tänkt åka tidigt till jobbet men saknaden är för stor så jag åker till jobbet med dig. Vilka konstiga saker det hände i lördags. Trodde inte att det var så. Men tydligen. Glad! Ha en bra dag! KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Galnalillaflickan

33-årig tjej, mamma till pojke född november 2012, sambo. Glad, snäll och rolig! Här kan ni läsa om mitt liv!

RSS 2.0