Livet går vidare!

Vaken. Klockan är snart åtta. Första koppen kaffe är intagen. Musik på låg volym. Njuter. Vad som helst kan hända idag! Börjar med ett besök på vårdcentralen kl 10. Dags för såromläggning.

Gårdagen var trevlig. Besök av bästaste vännen. Alltid lika trevligt. Roligt att skratta. Det är så lätt att bara vara med dig!

Då jag ändå, trots allt, kände mig lite smått nere igår så passade jag på att pigga upp mig själv med lite saker till hemmet.





Det blev lite annat också som jag visar senare!

Livet går vidare. Känner att det var en viss meningen med det här också. Att det är en sak jag ska lära mig av händelsen. Vad det är får tiden utvisa!

Allt kan hända!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Galnalillaflickan

33-årig tjej, mamma till pojke född november 2012, sambo. Glad, snäll och rolig! Här kan ni läsa om mitt liv!

RSS 2.0