LYCKLIG!

Sitter här och ler! Vill skrika ut till alla hur lycklig jag är. KÄR! Och det är besvarat av världens underbaraste!
Han är så fin, så fin. Tror att någon ska väcka mig snart och säga att det bara är en dröm. Men det är inte bara en dröm. Är så himla glad! Riktigt jävla glad!
Smälter när han säger att han är glad över att ha träffat mig, att jag är fin. Underbar. När jag pussar på honom och han säger, en till och ger mig 10 till!
I himlen när han håller om mig, pussar mig i nacken. När jag tittar honom i ögonen och han ler!
HAPPY!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Galnalillaflickan

33-årig tjej, mamma till pojke född november 2012, sambo. Glad, snäll och rolig! Här kan ni läsa om mitt liv!

RSS 2.0