GLAD!!!

Väcktes av världens bästa SMS i morse!!! Läänge sedan jag fick något sådant! Inte så att jag är kär. Men något åt det hållet. Det kom från E. Rara, roliga E, som var här förra helgen! Det är E vi pratar om. Vi har hållit på i 5 år. Det blir aldrig vi men han gör mig riktigt glad. SMS:et han skickade gjorde mig på asbra humör! Han är häftig! Vi hade riktigt roligt förra helgen. Vi var på krogen och hade askul!!!! Är glad över att känna en så otroligt trevlig, glad, härlig, snäll person som E!!! Snart barnkalas!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Galnalillaflickan

33-årig tjej, mamma till pojke född november 2012, sambo. Glad, snäll och rolig! Här kan ni läsa om mitt liv!

RSS 2.0