Nu får det vara nog!

Nu får det fan vara nog på det här deppandet. Måste ta mig i kragen och skärpa till mig. Orkar inte må dåligt längre.

Min semester börjar på måndag och skall försöka njuta av den. Inte deppa ner mig i hela 2 veckor, lättare sagt än gjort men det måste gå.

Livet måste gå vidare, vare sig jag vill eller inte.

Har lite planer inför helgen som känns roligt!

Nu kan jag skratta i alla fall och känna stundals att livet är ok. Är inte ett vrak längre men långt ifrån välmående!

Smärtan efter operationen är borta i alla fall vilket är skönt.

Nu blir det jobb i några timmar till, sen hemåt. Det känns ok.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Galnalillaflickan

33-årig tjej, mamma till pojke född november 2012, sambo. Glad, snäll och rolig! Här kan ni läsa om mitt liv!

RSS 2.0