Kärleken är underbar!

På väg till jobbet. Du har jobbat natt. Du var helt underbar igår kväll. Jag var på riktigt dåligt humör på dagen men det blev bättre när vi träffades.

Du bär mig till sängen och när vi väl ligger där säger du att du saknat mig! Jag är så glad. Du tittar på klockan och vi inser att du måste åka till jobbet. Du säger att du hellre skulle vilja vara kvar hos mig!

Är så glad över att du finns! Du ger mig så mycket. När du går saknar jag dig men det är inte som förr innan jag träffade dig. Vetskapen om att vi ses snart igen gör mig varm i hjärtat!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Galnalillaflickan

33-årig tjej, mamma till pojke född november 2012, sambo. Glad, snäll och rolig! Här kan ni läsa om mitt liv!

RSS 2.0